Home

Γιάννης Μυλόπουλος

  • Behind The Cover

    Λένε πως «εν αρχή ην ο λόγος» με κάθε μήνυμα να βρίσκεται μόλις λίγα βήματα πίσω από τις λέξεις. Όταν διηγούμαστε ιστορίες, αυτόματα γινόμαστε φορείς μετάδοσης εμπειριών και αλληλεπίδρασης.

     

    Η κατανόηση της σύγχρονης επικοινωνίας προϋποθέτει την κοινωνική αρχή της παρατήρησης, βάση αίσθησης και αισθητικής αυτού του νοήματος. Η ψηφιακή – και μη – μορφή των πραγμάτων στις επιχειρήσεις, τις τέχνες, την μάθηση και τους ανθρώπους, εμπνέεται από το παράδειγμα της αφηγηματικής παραγωγής ερεθισμάτων (narrative storytelling).

     

    Το πλαίσιο σκέψης, συμπεριφοράς και εφαρμογής του FABRIKA αποτελεί πεδίο δημιουργίας μορφοποιημένης συμβουλευτικής ιδεών και κειμενογραφικής αποτύπωσης. H σύλληψη, η παραμετροποίηση αλλά και η οπτικοποίηση μιας φρέσκιας ιδέας συμβάλουν δυναμικά στον συστηματικό κορμό ενός ισχυρού περιεχομένου (content analysis).

     

    Η ρεαλιστική ικανότητα σύλληψης και κατασκευής εξατομικευμένων ιδεών περιεχομένου με αποδοτική διάρκεια είναι αποτέλεσμα καθοδήγησης και μεταφοράς δημιουργικότητας.

     

    Ο Γιάννης Μυλόπουλος βρίσκεται πίσω από την ταυτότητα του FABRIKA. Με έδρα τη Θεσσαλονίκη, εργάζεται συστηματικά με κορυφαία ελληνικά και διεθνή brands. Πτυχιούχος Marketing &  Επικοινωνίας με M.B.A. στη Στρατηγική Διοίκηση και MSc στην Οργανωσιακή Αλλαγή των Οργανισμών. Σπούδασε επίσης Κοινωνιολογία. Επικεντρώθηκε στην έρευνα της ευτυχίας και της δημιουργικότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων σε σχέση με το ψηφιακό περιεχόμενο.

     

    Διδάσκει το μάθημα Στρατηγική Επικοινωνίας σε προπτυχιακό επίπεδο στους σπουδαστές Γραφιστικής του ΑΚΤΟ. Eίναι επιστημονικός συνεργάτης και επισκέπτης καθηγητής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης όπου διδάσκει το μάθημα Πολιτιστικοί Οργανισμοί και Ψηφιακές Τεχνολογίες στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διαχείριση Πληροφοριών σε Ψηφιακό Περιβάλλον» του τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης. Σχεδιάζει και παραδίδει την ενότητα Storytelling Coaching στο fellowship πρόγραμμα START Create Cultural Change του Goethe Institut Thesssaloniki σε υποτρόφους πολιτιστικούς διαχειριστές. Σκοπός του είναι να μπορεί να δημιουργεί αποτελεσματικά tailor-made προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης (workshops & masterclasses) με θέμα το Creative Storytelling σε στελέχη επιχειρήσεων και εταιρειών επικοινωνίας αλλά και σε μεμονωμένους επαγγελματίες.

     

    Μελετάει, μαθαίνει, δίνει ενέργεια και φρεσκάρει διαρκώς το στυλ της δουλειάς μέσω της γραφής. Οι βραβευμένες προτάσεις του επιδιώκουν να φέρνουν νόημα ολοένα και περισσότερο στις εταιρικές συνεργασίες που αναζητούν να βελτιώνουν μια πειστική λύση στο απαιτητικό κομμάτι της κειμενογράφησης (creative copywriting).

     

    Στο προοδευτικό ταξίδι της προσαρμογής προς τη νέα δραστική αντίληψη, η αξιοποίηση της εικόνας-αλλαγής ανταποκρίνεται στη δική μας ιστορία. Ας τη γράψουμε μαζί!

    SHARE

    Όνειρο Καρδιάς

    • Όνειρο Καρδιάς

      Μέσα στη φάμπρικα της λογικής υπάρχει κάτι το επαναστατικό. Μια ασσύμετρη συμμετρία εκδηλώνει τη δική της συμπαράσταση στην αναρχία του μυαλού. Eρεθίσματα καθηλώνουν δίχως κανένα σκοπό. Στην κάτω πλάκα του εγκεφάλου κρύφτηκε το συναίσθημα, παραδομένο στην καρδιά από καιρό. Όμως πριν λίγες ημέρες έκανε το σάλτο προς τα πάνω. Εκταμιεύτηκε. Δε γινόταν άλλο. Ήταν σχεδόν αναπόφευκτο. Έσκασε με πίεση και νεύρο, θαμμένο όπως ήταν για καιρό.

       

      Ο Κώστας ένιωσε να μην έχει άλλες δυνάμεις αντίστασης. Η σύγκρουση με τα αναδυόμενα αισθήματα είναι μεγάλη. Σαν κύτταρα που πλάθονται και ξαναπλάθονται χωρίς να εξατμίζονται. Έτοιμα να σκάσουν από ασφυξία. Τα μπόσικα δεν κράτησαν αυτή τη φορά. Η κουπαστή της νιότης έκανε σινιάλο από μακριά. Τα λάβαρα φωτεινά σχεδόν απαρατήρητα από τον κίνδυνο του καθωσπρεπισμού. Στα πενήντα τέσσερα του περνούσε μια τρίτη εφηβεία, από εκείνες που δύσκολα κρύβονται. Η Σμαράγδα της καρδιάς του είναι κολλητή της κόρης του.

       

      Ξεκίνησε σαν επιβεβαίωση. Συνέχισε με αγωνία. Εξελίχθηκε σε πάθος. Αυτή δεν καταλάβαινε. Τίποτα και ποτέ. Μικρό κοριτσάκι, τι περιμένεις. Σε ένα μήνα θα κλείσει τα είκοσι ένα. Μεγάλος ληστής εντυπώσεων ο Κώστας. Καραδοκούσε συνειδήσεις από μικρός. Γοητεία θα μπορούσε να λέγεται το ενδιάμεσο όνομα του. Το μπαλαμούτι το είχε έμφυτο. Τόσο που ερωτευόταν τη στιγμή ξεχνώντας την όποια αλήθεια. Πήγαινε γυρεύοντας με τα θύματα που επέλεγε να μπλέκει. Η τελευταία περιπέτεια κράτησε λίγο. Οχτώ μήνες εκ των οποίων οι μισοί ήταν τυφλοί στην απόσταση ανάμεσα σε Λάρισα και Καβάλα και οι άλλοι μισοί on line σε ψυχρά κοινωνικά δίκτυα που εκπέμπουν άνιση σιγουριά επικοινωνίας.

       

      Από τότε που έχασε τη γυναίκα του πάνε επτά χρόνια. Δεν το ξεπέρασε ποτέ. Τζαναμπέτης από παλιά. Το ήξερε η Δάφνη, αλλά το κατάπινε διαρκώς. Και αυτός όμως, δεν τράβηξε το χαλί κάτω από τα στεγανά του σπιτιού του. Το σκέφτηκε μόνο μία φορά. Δεν το τόλμησε. Μάσησε. Την αγαπούσε τη Δάφνη. Κοιμάται κάθε μέρα με το μαξιλάρι της αγκαλιά. Βαρέθηκε πια να σκουπίζει την κιτρινισμένη μαξιλαροθήκη από τα σκάγια της ψυχής. Γιατί ήταν κάτι παραπάνω από δάκρυα. Μαγνήτες και βαρίδια μιας ζωής που δεν μπόρεσε να συνεχίσει. Άδικα πλάνα στοιχειώνουν καθημερινά την αρρώστια που της έδωσε εισιτήριο δίχως επιστροφή για το παρακάτω διάζωμα.

       

      Σαν έρθει το βράδυ η μελαγχολία είναι διπλή. Προσπάθησε να βρει πολλές φορές ευγνωμοσύνη στο σκοτάδι. Τα κατάφερε λίαν καλώς. Μέχρι που μια καλοκαιρινή δέσμη φωτός τρούπωσε ξεκάρφωτα στην πληγωμένη κλειδαρότρυπα της καρδιάς του. Ο απαγορευμένος έρωτας για τη Σμαράγδα είναι πλήρης ημερών. Ήρθε για να μείνει. Στρογγυλοκάθισε. Μαζεύει με τη σέσουλα τα φινιστρίνια της καψούρας κομμένα σε μεγάλες δόσεις αδεξιότητας. Νιώθει να διακινείται ο μονόλογος του μυστηρίου τόσο άκομψα και χύμα. Στραπατσαρισμένο

       

      Κι εκεί που μπλόκαρε ένα μακρύ βράδυ και οι μικρές ώρες δε λέγανε να βγουν, δέχτηκε ένα μήνυμα στο χιλιοστραπατσαρισμένο κινητό του. «Τα έχω καταλάβει όλα. Θέλω να σε αισθανθώ. Είναι σπατάλη και από τους δύο να μπλοκάρουμε το εγώ μας. Αύριο στις τέσσερις, έλα να με πάρεις από τη δουλειά». Το ξυπνητήρι ήχησε γλυκά. Θα το τολμούσε γιατί μπορούσε. Πλέον.

       

      Φωτογραφία: Arte Di Tre