Home

STORYTELLING SESSIONS

Γιάννης Μυλόπουλος

  • Behind The Cover

    Λένε πως «εν αρχή ην ο λόγος» με κάθε μήνυμα να βρίσκεται μόλις λίγα βήματα πίσω από τις λέξεις. Όταν διηγούμαστε ιστορίες, αυτόματα γινόμαστε φορείς μετάδοσης εμπειριών και αλληλεπίδρασης.

     

    Η κατανόηση της σύγχρονης επικοινωνίας προϋποθέτει την κοινωνική αρχή της παρατήρησης, βάση αίσθησης και αισθητικής αυτού του νοήματος. Η ψηφιακή – και μη – μορφή των πραγμάτων στις επιχειρήσεις, τις τέχνες, την μάθηση και τους ανθρώπους, εμπνέεται από το παράδειγμα της αφηγηματικής παραγωγής ερεθισμάτων (narrative storytelling).

     

    Το πλαίσιο σκέψης, συμπεριφοράς και εφαρμογής του FABRIKA αποτελεί πεδίο δημιουργίας μορφοποιημένης συμβουλευτικής ιδεών και κειμενογραφικής αποτύπωσης. H σύλληψη, η παραμετροποίηση αλλά και η οπτικοποίηση μιας φρέσκιας ιδέας συμβάλουν δυναμικά στον συστηματικό κορμό ενός ισχυρού περιεχομένου (content analysis).

     

    Η ρεαλιστική ικανότητα σύλληψης και κατασκευής εξατομικευμένων ιδεών περιεχομένου με αποδοτική διάρκεια είναι αποτέλεσμα καθοδήγησης και μεταφοράς δημιουργικότητας.

     

    Ο Γιάννης Μυλόπουλος βρίσκεται πίσω από την ταυτότητα του FABRIKA. Με έδρα τη Θεσσαλονίκη, εργάζεται συστηματικά με κορυφαία ελληνικά και διεθνή brands. Πτυχιούχος Marketing &  Επικοινωνίας με M.B.A. στη Στρατηγική Διοίκηση και MSc στην Οργανωσιακή Αλλαγή των Οργανισμών. Σπούδασε επίσης Κοινωνιολογία. Επικεντρώθηκε στην έρευνα της ευτυχίας και της δημιουργικότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων σε σχέση με το ψηφιακό περιεχόμενο.

     

    Διδάσκει το μάθημα Στρατηγική Επικοινωνίας σε προπτυχιακό επίπεδο στους σπουδαστές Γραφιστικής του ΑΚΤΟ. Eίναι επιστημονικός συνεργάτης και επισκέπτης καθηγητής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης όπου διδάσκει το μάθημα Πολιτιστικοί Οργανισμοί και Ψηφιακές Τεχνολογίες στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διαχείριση Πληροφοριών σε Ψηφιακό Περιβάλλον» του τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης. Σχεδιάζει και παραδίδει την ενότητα Storytelling Coaching στο fellowship πρόγραμμα START Create Cultural Change του Goethe Institut Thesssaloniki σε υποτρόφους πολιτιστικούς διαχειριστές. Σκοπός του είναι να μπορεί να δημιουργεί αποτελεσματικά tailor-made προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης (workshops & masterclasses) με θέμα το Creative Storytelling σε στελέχη επιχειρήσεων και εταιρειών επικοινωνίας αλλά και σε μεμονωμένους επαγγελματίες.

     

    Μελετάει, μαθαίνει, δίνει ενέργεια και φρεσκάρει διαρκώς το στυλ της δουλειάς μέσω της γραφής. Οι βραβευμένες προτάσεις του επιδιώκουν να φέρνουν νόημα ολοένα και περισσότερο στις εταιρικές συνεργασίες που αναζητούν να βελτιώνουν μια πειστική λύση στο απαιτητικό κομμάτι της κειμενογράφησης (creative copywriting).

     

    Στο προοδευτικό ταξίδι της προσαρμογής προς τη νέα δραστική αντίληψη, η αξιοποίηση της εικόνας-αλλαγής ανταποκρίνεται στη δική μας ιστορία. Ας τη γράψουμε μαζί!


    A.T.E.I.Θ: (Μάθημα Μάρκετινγκ, Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα)

    • Σκοπός των παραδόσεων του μαθήματος με τίτλο “Μάρκετινγκ, Καινοτομία & Επιχειρηματικότητα είναι να μεταδώσει στους μεταπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Α.Τ.Ε.Ι.Θ. την εξοικείωση με έννοιες όπως Στρατηγική Επικοινωνία, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία, Social Media & Digital Storytelling. Στόχος των θεματικών ενοτήτων είναι η μεταφορά τεχνογνωσίας και η μετάβαση στο Μanagement Αλλαγής Πολιτιστικής Διαχείρισης Ψηφιακoύ Περιβάλλοντος και Δημιουργικής Ανάλυσης Περιεχομένου.


    ΑΚΤΟ Thessaloniki: (Module: Strategic Communication Fall Semester)

    • Σχεδιασμός, δημιουργία, διδασκαλία και απόδοση του εξάμηνου μαθήματος Στρατηγική Επικοινωνίας στους προπτυχιακούς σπουδαστές (BA) του τμήματος Graphic Design του ΑΚΤΟ (a validated college of Middlesex University). Σκοπός του delivery syllabus είναι να γνωρίσουν οι σπουδαστές την έννοια του Storytelling Communication και των ερεθισμάτων (stimulants) του, ως ύφος-περιεχόμενο έμπνευσης για γέννηση μεθοδολογίας σχεδιαστικών αποτυπώσεων.

       

    Cultural Management Academy: (Storytelling Session)

    • Στόχος της παρουσίασης είναι να μεταφέρει τη λογική Digital Storytelling στο σύγχρονο Cultural Management. Η έμπνευση του session θα προβάλλει παραδείγματα και έννοιες στοχευμένης αφήγησης ερμηνεύοντας τη φωνή συνδιαμόρφωσης αλλά και τη γλώσσα ροής στο νόημα της κάθε εικόνας – ιδέας.

       

      Σε δεύτερο χρόνο θα προσπαθήσει να αποτυπώσει μέσω διαδραστικής μεθοδολογίας ένα πρωτότυπο case study concept με πεδίο δράσης την μετάδοση μορφών ερεθισμάτων Δημιουργικότητας παράγοντας ένα αυθεντικό Storytelling Canvas από τους συμμετέχοντες του Cultural Management Academy (CMA).


    A.T.E.I.Θ: (Μάθημα Πολιτιστικοί Οργανισμοί Και Ψηφιακές Τεχνολογίες, Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διαχείριση Πληροφοριών Σε Ψηφιακό Περιβάλλον)

    • Σκοπός της παράδοσης αυτού του διπλού μαθήματος με τίτλο “Πολιτιστικοί Οργανισμοί & Ψηφιακές Τεχνολογίες” είναι να προσφέρει στους μεταπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Α.Τ.Ε.Ι.Θ. την εξοικείωση με έννοιες όπως Οργανωσιακή Αλλαγή, Coaching & Management Δημιουργικότητας, Δημιουργική Ανάλυση Περιεχομένου στα Ψηφιακά Μέσα, Καινοτομία Σκέψης, Ανάπτυξη Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων, Κοινωνική Ευθύνη, Νέες Τεχνολογίες και Storytelling. Στόχος των μαθημάτων είναι η μεταφορά τεχνογνωσίας και η μετάβαση στο Μanagement Αλλαγής Πολιτιστικής Διαχείρισης και Ψηφιακής Τεκμηρίωσης και Ανάλυσης Περιεχομένου.

    TOMS Flagship Thessaloniki: (Storytelling Masterclass)

    • Δημιουργία, προσέγγιση, αποτύπωση και ερμηνεία του μοντέλου κοινωνικής επιχειρηματικότητας (One For One) που ακολουθεί η εταιρεία TOMS με την μεθοδολογία του Storytelling. Ο σκοπός και το νόημα προσέγγισης θα αποτελέσουν έμπνευση ιδεών για στρατηγική και οπτική επικοινωνία. Η αποστολή, η φιλοσοφία και το design είναι κυριάρχοι άξονες κατά τη διαδικασία στο συγκεκριμένο delivery masterclass.

       


    Goethe Institut Thessaloniki: (Storytelling Workshop)

    • Σχεδιασμός, μεταφορά και παράδοση του Creative Business Storytelling στους υποτρόφους του START Create Cultural Change ως μέσο δημιουργίας και απόδοσης πολιτισμικών ιδεών. Σκοπός του Workshop είναι η δυναμική αξιοποίηση της δύναμης του ταλέντου και της αφήγησης (narratives) στην ενίσχυση νέων και δημιουργικών δράσεων που έχουν θετική επίδραση (impact) στην τοπική κοινωνία. Η καινοτομία σκέψης, το follow up coaching και η έννοια των «μεταφορών» είναι βασικοί άξονες στο πλαίσιο παράδοσης του εργαστηρίου.

       

       


    AKTO Thessaloniki: (Strategic Communication Semester Sessions)

    • Σχεδιασμός, δημιουργία, διδασκαλία και απόδοση του εξάμηνου μαθήματος Στρατηγική Επικοινωνίας στους προπτυχιακούς σπουδαστές (BA) του τμήματος Graphic Design του ΑΚΤΟ (a validated college of Middlesex University). Σκοπός του delivery syllabus είναι να γνωρίσουν οι σπουδαστές την έννοια του Storytelling Communication και των ερεθισμάτων (stimulants) του, ως ύφος-περιεχόμενο έμπνευσης για γέννηση μεθοδολογίας σχεδιαστικών αποτυπώσεων.