Home

STORIES

Γιάννης Μυλόπουλος

  • Behind The Cover

    Λένε πως «εν αρχή ην ο λόγος» με κάθε μήνυμα να βρίσκεται μόλις λίγα βήματα πίσω από τις λέξεις. Όταν διηγούμαστε ιστορίες, αυτόματα γινόμαστε φορείς μετάδοσης εμπειριών και αλληλεπίδρασης.

     

    Η κατανόηση της σύγχρονης επικοινωνίας προϋποθέτει την κοινωνική αρχή της παρατήρησης, βάση αίσθησης και αισθητικής αυτού του νοήματος. Η ψηφιακή – και μη – μορφή των πραγμάτων στις επιχειρήσεις, τις τέχνες, την μάθηση και τους ανθρώπους, εμπνέεται από το παράδειγμα της αφηγηματικής παραγωγής ερεθισμάτων (narrative storytelling).

     

    Το πλαίσιο σκέψης, συμπεριφοράς και εφαρμογής του FABRIKA αποτελεί πεδίο δημιουργίας μορφοποιημένης συμβουλευτικής ιδεών και κειμενογραφικής αποτύπωσης. H σύλληψη, η παραμετροποίηση αλλά και η οπτικοποίηση μιας φρέσκιας ιδέας συμβάλουν δυναμικά στον συστηματικό κορμό ενός ισχυρού περιεχομένου (content analysis).

     

    Η ρεαλιστική ικανότητα σύλληψης και κατασκευής εξατομικευμένων ιδεών περιεχομένου με αποδοτική διάρκεια είναι αποτέλεσμα καθοδήγησης και μεταφοράς δημιουργικότητας.

     

    Ο Γιάννης Μυλόπουλος βρίσκεται πίσω από την ταυτότητα του FABRIKA. Με έδρα τη Θεσσαλονίκη, εργάζεται συστηματικά με κορυφαία ελληνικά και διεθνή brands. Πτυχιούχος Marketing &  Επικοινωνίας με M.B.A. στη Στρατηγική Διοίκηση και MSc στην Οργανωσιακή Αλλαγή των Οργανισμών. Σπούδασε επίσης Κοινωνιολογία. Επικεντρώθηκε στην έρευνα της ευτυχίας και της δημιουργικότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων σε σχέση με το ψηφιακό περιεχόμενο.

     

    Διδάσκει το μάθημα Στρατηγική Επικοινωνίας σε προπτυχιακό επίπεδο στους σπουδαστές Γραφιστικής του ΑΚΤΟ. Eίναι επιστημονικός συνεργάτης και επισκέπτης καθηγητής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης όπου διδάσκει το μάθημα Πολιτιστικοί Οργανισμοί και Ψηφιακές Τεχνολογίες στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διαχείριση Πληροφοριών σε Ψηφιακό Περιβάλλον» του τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης. Σχεδιάζει και παραδίδει την ενότητα Storytelling Coaching στο fellowship πρόγραμμα START Create Cultural Change του Goethe Institut Thesssaloniki σε υποτρόφους πολιτιστικούς διαχειριστές. Σκοπός του είναι να μπορεί να δημιουργεί αποτελεσματικά tailor-made προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης (workshops & masterclasses) με θέμα το Creative Storytelling σε στελέχη επιχειρήσεων και εταιρειών επικοινωνίας αλλά και σε μεμονωμένους επαγγελματίες.

     

    Μελετάει, μαθαίνει, δίνει ενέργεια και φρεσκάρει διαρκώς το στυλ της δουλειάς μέσω της γραφής. Οι βραβευμένες προτάσεις του επιδιώκουν να φέρνουν νόημα ολοένα και περισσότερο στις εταιρικές συνεργασίες που αναζητούν να βελτιώνουν μια πειστική λύση στο απαιτητικό κομμάτι της κειμενογράφησης (creative copywriting).

     

    Στο προοδευτικό ταξίδι της προσαρμογής προς τη νέα δραστική αντίληψη, η αξιοποίηση της εικόνας-αλλαγής ανταποκρίνεται στη δική μας ιστορία. Ας τη γράψουμε μαζί!

    Να σου πω μια ιστορία;

    • Είναι Δευτέρα πρωί, περιμένοντας στην πολύβουη σειρά μια δύσκολη εβδομάδα που θα με παραλάβει από τη στάση του μετρό. Οι συρμοί αρχίζουν να τρίζουν, κοντοζυγώνοντας στην απαγορευτική γραμμή του mind the gap.   Μόλις έχω επιλέξει να ακούσω το τελευταίο επεισόδιο από το αγαπημένο podcast που ακολουθώ με λαχτάρα κάθε φορά που θέλω να απομονωθώ, […]

    Χτίζοντας το Επικοινωνιακό Προφίλ του Σύγχρονου Πολιτικού με 10 Σημεία – Συνθήματα που κρίνουν την Παράσταση Νίκης

    • Oι προηγούμενες εκατό ημέρες πριν την Κυριακή της κάλπης καθορίζουν το μείγμα επικοινωνιακού εντυπωσιασμού για το κοκτέιλ στρατηγικού σχεδιασμού των αμέσως επόμενων εκατό ημερών από τη Δευτέρα του νικητή. Συνήθως η κατασκευή εκλογικής συμπεριφοράς κορυφώνεται τα τελευταία εικοσιτετράωρα πριν το τέλος της προεκλογικής «μάχης» με την παράσταση νίκης να κρίνεται στο… μαύρο κουτί της αποτελεσματικότερου […]

    10yearschallenge στη δουλειά. Θα δείξει!

    • Με αφορμή το δημοφιλέστερο hashtag των πρώτων εβδομάδων του 2019 με το tagline #10yearschallenge και την απόλυτη μανία που ακολουθείται από μικρούς και μεγάλους, σκέφτηκα δέκα προκλήσεις – ερωτήσεις που μόνο… food for thought challenge δημιουργούν. Όπως η μαμά μου λέει «θα ανοίξω το internet» για να ενημερωθώ – και φυσικά κάθε φορά που ακούω το […]

    Προσωπικό Ταλέντο: Ένας πολύτιμος ατομικός οδηγός συμπεριφοράς και ιστορίας

    • Ένας φίλος ψυχολόγος μου είπε κάποτε πως «η επαγγελματική επιτυχία δε στρώνει απαραίτητα το κόκκινο χαλί και για την προσωπική ευτυχία». Λόγια τα οποία δεν ξεχάστηκαν και αποθηκεύτηκαν στον «σκληρό» μου. Τι γίνεται όμως όταν η ατομική εσωτερική υποκίνηση για καθιέρωση φιλτράρεται με λανθασμένο μίγμα από το πλέον ναρκισσιστικό μάνατζμεντ του εαυτού μας προς τους […]

    Coaching: Η Αναθεώρηση Στο Σύγχρονο Management

    • Ανατρέχοντας στην ιστορία και στις θεωρίες περί ηγεσίας, στα οργανωσιακά μοντέλα και στο επίκεντρο διαφόρων στυλ διοίκησης, μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κανείς ότι κοινός παρονομαστής στην έντονα επαναληπτική ερμηνεία περί παραγωγικότητας είναι ο άνθρωπος.   Παλιότερα, θέλοντας οι ακαδημαϊκοί δάσκαλοι να περιγράψουν το ιδανικό κυρίαρχο στυλ ηγεσίας που επικρατούσε σε γενικές γραμμές στις ημέρες των […]

    Content Writing: Η πιο βασική δεξιότητα του Content Marketing

    • Αρκετό καιρό πίσω, στη δύση της προηγούμενης χιλιετίας, διδάχτηκα για πρώτη φορά το γνωστικό πεδίο του Marketing. Η παράδοση και η μεταφορά του, που γινόταν στα Business Schools εκείνων των ημερών, είναι λίγο πολύ γνωστή σε όλους τους… παλιότερους της δεκαετίας του ’90. Marketing Mix, 4P, SWOT Αnalysis, 5 Forces Porter Analysis, εμπορική προϊοντική πολιτική. […]

    Όταν το Influencer Marketing συνάντησε την Αρχιτεκτονική.

    • Στην νεότερη ιστορία της αρχιτεκτονικής ο Le Corbusier δραστηριοποιήθηκε, διαμόρφωσε και επηρέασε, αφήνοντας μια παρακαταθήκη με πολύ υψηλό αίσθημα ευθύνης και προοπτικής εξέλιξης. Η δημιουργικότητα του δεν εξαντλήθηκε αποκλειστικά σε ένα πεδίο. Παράλληλα με την πασίγνωστη επαγγελματική δουλειά του, αφιερώθηκε με τον ίδιο ζήλο στην πρωτοβουλία αντίληψης του αστικού σχεδιασμού αλλά και στην έμπνευση συγγραφής […]

    Management VS Storytelling: To νέο… στάνταρ Χ

    • Το Management είναι σαν την αφήγηση. Δεν μπορεί να ειπωθεί και να παρουσιαστεί μέσα σε δύο φράσεις. Δεν είναι κάτι στέρεο. Είναι από μόνο του μια ιστορία που εξελίσσεται με ρυθμό, τόνο, φωνή και «γλώσσα» συνείδησης. Όπως όταν γράφεται ένα ζωντανό σενάριο και μέχρι την τελική μορφή του θα υπάρξουν πολλά αντίγραφα – χειρόγραφα στον […]

    15 Βήματα για τον Έλληνα Μillennial Εntrepreneur

    •   Υπάρχουν αρκετοί που νομίζουν ότι το επάγγελμα του επιχειρηματία στην Ελλάδα είναι εύκολο και αρκετά προσοδοφόρο. Πολλοί millennials (αγόρια και κορίτσια) μάλιστα θεωρούν ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος παρά μόνο ο μονόδρομος του επιχειρηματία στον προορισμό για την επαγγελματική αποκατάσταση. Ακόμα και σε περιόδους οικονομικής στένωσης, η απόφαση για το γοητευτικό ταπεραμέντο του ελκυστικού […]

    Επτά Ευχές Ψηφιακής Επικοινωνίας για την «Καμπάνια των Χριστουγέννων»

    • Είναι εκείνες οι ημέρες που φτάνουν στο τέλος μιας ολόκληρης χρονιάς. Πολλές φορές κάνουμε έναν τακτικό απολογισμό με τον… υπολογισμό να μετριέται αποκλειστικά σε νούμερα, μερίδια αγοράς, ποσοτικά στοιχεία και δεδομένα ανάλυσης. Μήπως χρειάζεται μια νέα μέτρηση καταγραφής επίδοσης σχετικά με την επίτευξη νέων στόχων;   Αναρωτιέμαι αν η πιο Χριστουγεννιάτικη Καμπάνια που θα θέλαμε […]

    Κοινωνικοπολιτιστική Επιχειρηματικότητα: Η νέα, πολλά υποσχόμενη, μορφή επιχειρηματικότητας

    • Το ξεκίνημα, συνήθως είναι κάτι παραπάνω από το ήμισυ της τελικής προσπάθειας. Στην περίπτωση που η αρχή προδιαγράφεται με πνεύμα συνοχής, συνεχή ροή δημιουργικότητας και παραγωγική διάρκεια, τότε το επιθυμητό αποτέλεσμα δε θα μπορούσε να μην έχει κάτι από επαναλαμβανόμενες προκλήσεις. Όραμα, μεθοδολογία, project management και ανάπτυξη δεξιοτήτων είναι τα σημεία – κλειδιά που προάγουν […]

    Storytelling και Αρχιτεκτονική: Μια Σύγχρονη, Απροσπέραστη Πραγματικότητα

    • Αρκετές φορές μένεις με to στόμα ανοιχτό! Όχι μόνο από το τελικό αποτέλεσμα που παραδόθηκε στα… μάτια των χρηστών, των αγοραστών, των πελατών και των επισκεπτών. Αλλά και από την αρμονία, τη σύλληψη, τη φαντασία και την αποτελεσματικότητα έμπνευσης του δημιουργού. Χωρίς αμφιβολία, ο αρχιτέκτονας είναι ένας μοντέρνος σταρ μιας πολυδιάστατης τέχνης που ακροβατεί και […]

    Brand as a Media Company: Ο Νέος Ψηφιακός Τζίρος

    • Σήμερα υπάρχει μια ενεργή συζήτηση με αντικείμενο τη φύση και το μοντέλο εξωστρέφειας του marketing και της διαφήμισης. Πως γίνεται η δουλειά, πως γινόταν και πως θα γίνεται με βάση την παραγωγή ερεθισμάτων επικοινωνίας; Μια καθημερινή πρόταση – ερώτηση με προεκτάσεις που δεν έχει αποκλειστική απάντηση παρά μόνο ερωτήματα, παρενθέσεις, προβληματισμούς και ανοιχτές προκλήσεις σε […]

    Business Coaching: Μια Σύγχρονη Μοντέρνα Μαιευτική Μέθοδος

    • Η διαδικασία του coaching μπορεί να συμβιβαστεί με μια δύσκολη, άσχημη και ωμή επιχειρηματική πραγματικότητα; Πολλές φορές εξαγριωμένη. Μπορεί αυτή η διαδικασία να δημιουργήσει συνθήκες «όασης» για κάλεσμα στο πιθανό και φανταστικό φόντο της δημιουργικότητας και του εσωτερικού ταλέντου; Ίσως ακούγεται εξωπραγματικό. Όμως για να  μορφοποιηθεί ένα όραμα και όχι απαραίτητα να μοντελοποιηθεί – το […]

    10 Καλοκαιρινές Ποιότητες Για Υγιή Δημιουργικότητα

    • Καλοκαίρι σημαίνει αναγέννηση. Σπόρος ζωής και κινητήριος μοχλός που εκτροχιάζεται από την προκαθορισμένη πορεία μέχρι να νιώσει ότι ήρθε στα ίσια του και πήρε τα πάνω του. Το μυαλό δε χρειάζεται να δουλεύει δώδεκα μήνες. Το μοντέλο του κατασκευαστή δεν είναι ρυθμισμένο σε αυτές τις προδιαγραφές.   Οι διακοπές έχουν κάτι από το απόλυτο… τίποτα. […]

    Close