Home

Γιάννης Μυλόπουλος

  • Behind The Cover

    Λένε πως «εν αρχή ην ο λόγος» με κάθε μήνυμα να βρίσκεται μόλις λίγα βήματα πίσω από τις λέξεις. Όταν διηγούμαστε ιστορίες, αυτόματα γινόμαστε φορείς μετάδοσης εμπειριών και αλληλεπίδρασης.

     

    Η κατανόηση της σύγχρονης επικοινωνίας προϋποθέτει την κοινωνική αρχή της παρατήρησης, βάση αίσθησης και αισθητικής αυτού του νοήματος. Η ψηφιακή – και μη – μορφή των πραγμάτων στις επιχειρήσεις, τις τέχνες, την μάθηση και τους ανθρώπους, εμπνέεται από το παράδειγμα της αφηγηματικής παραγωγής ερεθισμάτων (narrative storytelling).

     

    Το πλαίσιο σκέψης, συμπεριφοράς και εφαρμογής του FABRIKA αποτελεί πεδίο δημιουργίας μορφοποιημένης συμβουλευτικής ιδεών και κειμενογραφικής αποτύπωσης. H σύλληψη, η παραμετροποίηση αλλά και η οπτικοποίηση μιας φρέσκιας ιδέας συμβάλουν δυναμικά στον συστηματικό κορμό ενός ισχυρού περιεχομένου (content analysis).

     

    Η ρεαλιστική ικανότητα σύλληψης και κατασκευής εξατομικευμένων ιδεών περιεχομένου με αποδοτική διάρκεια είναι αποτέλεσμα καθοδήγησης και μεταφοράς δημιουργικότητας.

     

    Ο Γιάννης Μυλόπουλος βρίσκεται πίσω από την ταυτότητα του FABRIKA. Με έδρα τη Θεσσαλονίκη, εργάζεται συστηματικά με κορυφαία ελληνικά και διεθνή brands. Πτυχιούχος Marketing &  Επικοινωνίας με M.B.A. στη Στρατηγική Διοίκηση και MSc στην Οργανωσιακή Αλλαγή των Οργανισμών. Σπούδασε επίσης Κοινωνιολογία. Επικεντρώθηκε στην έρευνα της ευτυχίας και της δημιουργικότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων σε σχέση με το ψηφιακό περιεχόμενο.

     

    Διδάσκει το μάθημα Στρατηγική Επικοινωνίας σε προπτυχιακό επίπεδο στους σπουδαστές Γραφιστικής του ΑΚΤΟ. Eίναι επιστημονικός συνεργάτης και επισκέπτης καθηγητής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης όπου διδάσκει το μάθημα Πολιτιστικοί Οργανισμοί και Ψηφιακές Τεχνολογίες στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διαχείριση Πληροφοριών σε Ψηφιακό Περιβάλλον» του τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης. Σχεδιάζει και παραδίδει την ενότητα Storytelling Coaching στο fellowship πρόγραμμα START Create Cultural Change του Goethe Institut Thesssaloniki σε υποτρόφους πολιτιστικούς διαχειριστές. Σκοπός του είναι να μπορεί να δημιουργεί αποτελεσματικά tailor-made προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης (workshops & masterclasses) με θέμα το Creative Storytelling σε στελέχη επιχειρήσεων και εταιρειών επικοινωνίας αλλά και σε μεμονωμένους επαγγελματίες.

     

    Μελετάει, μαθαίνει, δίνει ενέργεια και φρεσκάρει διαρκώς το στυλ της δουλειάς μέσω της γραφής. Οι βραβευμένες προτάσεις του επιδιώκουν να φέρνουν νόημα ολοένα και περισσότερο στις εταιρικές συνεργασίες που αναζητούν να βελτιώνουν μια πειστική λύση στο απαιτητικό κομμάτι της κειμενογράφησης (creative copywriting).

     

    Στο προοδευτικό ταξίδι της προσαρμογής προς τη νέα δραστική αντίληψη, η αξιοποίηση της εικόνας-αλλαγής ανταποκρίνεται στη δική μας ιστορία. Ας τη γράψουμε μαζί!

    SHARE

    • Να σου πω μια ιστορία;

      Είναι Δευτέρα πρωί, περιμένοντας στην πολύβουη σειρά μια δύσκολη εβδομάδα που θα με παραλάβει από τη στάση του μετρό. Οι συρμοί αρχίζουν να τρίζουν, κοντοζυγώνοντας στην απαγορευτική γραμμή του mind the gap.

       

      Μόλις έχω επιλέξει να ακούσω το τελευταίο επεισόδιο από το αγαπημένο podcast που ακολουθώ με λαχτάρα κάθε φορά που θέλω να απομονωθώ, κερδίζοντας τον χαμένο χρόνο. Η σημερινή εκπομπή είναι αφιερωμένη στο coaching ή αλλιώς την τέχνη της ανθρώπινης επαφής. Η ευρηματικότητα του ταλέντου έχει κάτι το ουσιαστικό στο επαγγελματικό πλαίσιο που αναπτύσσεται στον σύγχρονο ψηφιακό μετασχηματισμό. 

       

      Με χαρά προσέχω το voice over που εκφωνείται από την οικεία πλέον γυναικεία φωνή που μου κάνει παρέα σε όλα τα ταξίδια καθημερινά από και προς τη δουλειά. Καινοτομία κριτικής σκέψης, αυθεντικότητα, ευρηματικότητα είναι κάποιες από τις «ποιότητες» που διαμορφώνουν σταθερή ροή νοημάτων στην αφομοίωση μετάδοσης του λόγου της. 

       

      Ξαφνικά θυμήθηκα – κάνοντας στιγμιαία εικόνα – το περιεχόμενο εισήγησης που παρακολούθησα στο διήμερο online workshop δημιουργικής επιχειρηματικότητας. Η θετική εντύπωση που μου σχηματίστηκε είχε μια ολοκληρωμένη στρατηγική ταυτότητα σύνθεσης, ανάλυσης, παρατήρησης και οπτικοποίησης του μάνατζμεντ διαδικασιών που βασίζεται στο προσωπικό ταλέντο και τις αποτελεσματικές δεξιότητες.

       

      Δύο στάσεις μετά, τρεις αγχωμένοι, γεμάτοι έπαρση σαραντάρηδες, μπαίνουν στο βαγόνι μιλώντας δυνατά, θέλοντας να προβάλουν το επιχειρηματικό εγώ τους. Δίπλα τους στέκεται μια ταλαιπωρημένη κοπέλα. Μοιάζει με άνεργη φοιτήτρια που θα επιθυμούσε, όσο τίποτα άλλο, να μπορεί να γλυκαθεί λίγο από την πρόσβαση αυτοπεποίθησης των διπλανών συνεπιβατών. Ευγένεια, κοινωνικό ήθος, ηθική υπευθυνότητα, καλλιέργεια γνώσης (και όχι αυτοματοποιημένης αποδοτικότητας) είναι αξίες που καθοδηγούν με επίγνωση τις σημερινές επαγγελματικές ικανότητες στο πετυχημένο storytelling. Διότι οι επιχειρηματικές ιστορίες δεν είναι τίποτα άλλο από ανθρώπινα σενάρια που παράγουν ελεύθερα το εξωστρεφές ταλέντο που τα διακρίνει, χαρακτηρίζοντας τα μοναδικά και πολύτιμα. 

       

      Μισή ώρα αργότερα, καθώς συναντούσα προοδευτικά τον ηλιόλουστο αττικό ουρανό βγαίνοντας από το πολιτισμικό χωνευτήρι συνειδήσεων του μετρό, ένιωθα μια μεγάλη ανάγκη για επινοητικότητα. Η επανανοηματοδότηση της καθημερινότητας δεν έχει να κάνει με το τι μέρα είναι. Έχει να κάνει με το ποια μέρα αποφάσισα να κάνω εντύπωση στον εαυτό μου. Η έλξη ενεργοποίησης για μια αφηγηματική Δευτέρα ήταν εκεί με δύναμη και συνέχεια στην κουλτούρα των πράξεων της.

       

      Ευχαριστώ που διαβάσατε σήμερα το άρθρο μου!

    Close